Työhyvinvointi-messut

Info esiintyjille ja kokousjärjestäjille

Tervetuloa Tampereen Messu- ja Urheilukeskukseen 10.–12.9.2024!

Ohessa tietoa asioista, joihin toivomme Teidän tutustuvan etukäteen. Välitättehän infon myös kaikille esiintyjille ja tilaisuuteen liittyville henkilöille.
Tarkistathan nettisivuiltamme tai saamastanne tilausvahvistuksesta puheenvuoronne ohjelma-ajan ja paikan.

Ohjelma


SISÄÄNPÄÄSY MESSUILLE

Esiintyjät pääsevät messuille maksutta sisään rekisteröitymällä ennakkoon tai paikanpäällä. Pysäköinti ja vaatesäilytys ovat myös esiintyjille maksuttomia ja voitte noutaa maksuttoman pysäköintilipukkeen sekä vaatesäilytyslipukkeen tarvittaessa infopisteistä.

Rekisteröidy messuille

Näytteilleasettajien ei tarvitse rekisteröityä erikseen, näytteilleasettajakortti riittää. Näytteillesaettajakortit saatte tulostettua Extranet-palvelusta saamillanne tunnuksilla.


PYSÄKÖINTI JA SAAPUMISOHJEET

Pysäköinti on esiintyjille maksuton erillisellä pysäköintilipulla, jonka voitte tarvittaessa noutaa infopisteistä (ei nimetty erillistä pysäköintialuetta). Pysäköintilippu näytetään pysäköinninvalvojille messualueelta poistuttaessa (auton ollessa pysäköitynä sen ei tarvitse olla kiinnitettynä tuulilasiin). Sama lippu on käytössä kaikkina messupäivinä.

HUOM! Pysäköintipaikkoja Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksella on rajoitettu määrä. Suosittelemme näytteilleasettajia käyttämään hotelli- ja rautatieaseman kuljetuksia tai julkista liikennettä.

Saapumisohjeet

Messualueen kartasta näette messuhallit ja sisäänkäynnit sekä ohjelma-alueiden sijainnit.

Messualueen kartta


OHJELMA-ALUEET JA TEKNIIKKA

Alla on tietoa messujen ohjelmalavojen tekniikasta ja esityksistä.

Toivomme, että ette näytä esitystänne pilvipalveluiden kautta ja lähetätte esityksenne meille etukäteen 3.9.2024 mennessä tai tuotte esityksen muistitikulla paikan päälle. Mikäli esitykseenne liittyy videomateriaalia ja musiikkia, toivomme esityksen etukäteen, jotta varmistamme sen toimivuuden ja esitys sujuu mutkitta. Tampereen Messut Oy vastaa ohjelmalavoilla mahdollisesti soitetun musiikin Teosto-maksuista.

Ohjelma-lavat ja tilat ovat jatkuvassa käytössä, joten toivomme esityksenne/tilaisuutenne pysyvän sovitussa aikataulussa.

Ohjelmalavoilla on teknikko sekä ohjelma-avustaja, jotka auttavat teknisissä asioissa. Toivomme esiintyjän saapuvan esiintymisalueen läheisyyteen viimeistään 10 minuuttia ennen oman esityksen alkua.

Mikäli teillä on jotakin erityistoiveita liittyen esiintymiseenne, olkaa yhteydessä ohjelmatuottajaamme mahdollisimman pian.

TYÖHYVINVOINTI-LAVA, E-HALLI

Lavakalustus ja -tekniikka

  • Ohjelmalavan koko 6m x 3m
  • Äänentoisto ja tarvittavat mikrofonit (valittavissa headset-mikrofoni tai kapulamikrofoni)
  • Valkokangas ja videotykki
  • Puhujatuki, josta voi seurata omaa esitystä sekä klikkeri diojen vaihtamiseen
  • Teknikko vastaa esitys- ja äänitekniikasta
  • Lavalle nostetaan tarvittaessa pystypöytä sekä paneelikeskustelua varten tuolit

Mikäli halautte näyttää esitysmateriaalia esityksen aikana, alla tarkempi tekninen info.

  • Esityksen kuvasuhde tulisi olla mieluiten 16:9 (leveä)
  • Ethän käytä fonttikokoa, joka on alle 20. Näin voimme varmistaa, että esityksesi on luettavissa takariviltä asti
  • Kaikki yleisimmät formaatit ovat tuettuja (Powerpoint, Keynote, PDF etc).
    Full HD 16:9 videoformaatti, kaikki yleisimmät formaatit (mieluiten.mp4 H264).
    Jos esityksesi sisältää videoita, lähetäthän ne etukäteen ohjelmatuottajalle, jotta varmistamme niiden toimivuuden etukäteen.

 

TYÖHYVINVOINTI-SEMINAARIALUE, E-HALLI

Lavakalustus ja -tekniikka

  • Ohjelmalavan koko 8m x 2m
  • Äänentoisto ja tarvittavat mikrofonit (valittavissa headset-mikrofoni tai kapulamikrofoni)
  • Valkokangas ja videotykki
  • Puhujatuki, josta voi seurata omaa esitystä sekä klikkeri diojen vaihtamiseen
  • Teknikko vastaa esitys- ja äänitekniikasta
  • Lavalle nostetaan tarvittaessa pystypöytä sekä paneelikeskustelua varten tuolit

Mikäli halautte näyttää esitysmateriaalia esityksen aikana, alla tarkempi tekninen info.

  • Esityksen kuvasuhde tulisi olla mieluiten 16:9 (leveä)
  • Ethän käytä fonttikokoa, joka on alle 20. Näin voimme varmistaa, että esityksesi on luettavissa takariviltä asti
  • Kaikki yleisimmät formaatit ovat tuettuja (Powerpoint, Keynote, PDF etc).
    Full HD 16:9 videoformaatti, kaikki yleisimmät formaatit (mieluiten.mp4 H264).
    Jos esityksesi sisältää videoita, lähetäthän ne etukäteen ohjelmatuottajalle, jotta varmistamme niiden toimivuuden etukäteen.

 


KOKOUS- JA SEMINAARITILAT

Messualueella seminaarit ja kokoukset järjestetään Seminaarikeskuksessa ja D-hallin kokoustilakäytävällä. (HUOM! Sivuilla mainitut kokouspaketit eivät ole voimassa messuaikana.)

Tilojen sijainti kartalla »

Mikäli näytätte esityksenne omalta koneelta, tulee koneessa olla HDMI-lähtö. Ilmoittakaa mikäli tarvitsette tilaan eri liitännän. Seminaari- ja kokoustiloissa on nettiyhteys, tunnukset löytyvät huoneista. Jos tarvitsette lisävarustusta tai lisätietoa, olkaa hyvä ja ottakaa yhteys ohjelmatuottajaan (yhteystiedot sivun lopussa).

Toivomme, että ette näytä esitystänne pilvipalveluiden kautta ja otatte esityksenne mukaan muistitikulla. Applen koneet tarvitsevat adapterin seminaaritiloissa olevien datatykkien kanssa (luettehan tilakohtaiset ohjeet tekniikasta alta). Huomioittehan esitystä tehdessänne kuvasuhteen 16:9 ja suositellun fonttikoon: 20.

Tilamme ovat jatkuvassa käytössä, joten toivomme seminaarinne/kokouksenne pysyvän sovitussa aikataulussa.

Seminaaritilat

TÄHTIEN SALI

  • Videotykki langattomalla kuvansiirrolla (Clickshare).
  • Äänentoisto ja mikrofonit

HUOM! Isoresoluutioiset videot eivät siirry hyvin langattomasti. Jos tarvitaan langallinen yhteys projektoriin, huomioithan että useimmiten Macit tarvitsevat adapterin. Mikäli koneessa ei ole normaalikokoista HDMI-liitäntää, adapteri on tarpeen.

MARS, JUPITER, SATURNUS (tilat yhdistettynä)

  • Videotykki(HDMI)
  • Äänentoisto ja mikrofonit

Kokoustilat

KOKOUSTILA PLUTO (seminaarikeskus)

  • Näyttö (HDMI)

KOKOUSTILA BLENHEIM

  • Videotykki (HDMI)

KOKOUSTILA FOKKER JA PYRY (yhdistetty)

  • Videotykki (HDMI)
  • Näyttö (HDMI)

KOKOUSTILA MYRSKY JA TUULI

  • Myrsky
    – näyttö (HDMI)
  • Tuuli
    – 75″ näyttö kameralla (HDMI)

KOKOUSTILA TUISKU JA VIIMA (yhdistetty)

  • 75″ näyttö kameralla (HDMI)

TAPAHTUMAN VIESTINTÄ

Mikäli toivot tilaisuudellesi mediajulkisuutta ja/tai esityksesi saa julkaista PDF-muodossa netissä tapahtuman mediasivuilla, lähettäkää esityksenne sähköpostitse Tampereen Messujen viestintään viimeistään torstaina 8.9.2022 osoitteeseen sirkka.laine@tampereenmessut.fi . Meille toimitetut esitykset julkaistaan materiaalipankissa tapahtuman omaan kansioon.

Tampereen Messut näkyy aktiivisesti LinkedInissä, Facebookissa ja Instagramissa, joten jaa, tykkää, osallistu ja tägää meidät mukaan sisältöihin!
Muistathan käyttää tapahtuman virallisia hashtageja #Työhyvinvointi ja #ihmisellistätyöelämää.

Viestintäasioissa voit olla yhteydessä:

Sirkka Laine
viestinnän asiantuntija
p. 040 612 9081
sirkka.laine@tampereenmessut.fi

Materiaalipankki


Mikäli tarvitset lisätietoa tekniikkaan tai tiloihin liittyen, ota yhteyttä:

 

TAMPEREEN MESSUT OY

Johanna Hannelius
Ohjelmatuottaja
p. 040 679 4921
johanna.hannelius@tampereenmessut.fi