Miksi messuille?
Työtä hyvinvoinnin eteen
Työkyvyn ja työhyvinvoinnin ammattimessuilla keskitytään työhyvinvoinnin merkitykseen niin yksilön kuin yrityksen kilpailukyvyn, maineen ja kannattavuuden näkökulmista.
TYÖHYVINVOINTI JA TYÖKYKY

Hyvinvointi työssä tukee hyvinvointia elämässä
Ymmärrys Työhyvinvoinnista ja siitä huolehtimisen tärkeys on syventynyt viime vuosina. Turvallinen, terveellinen ja tuottava työ mahdollistuu työhyvinvoinnin keinoin, hyvin johdetussa organisaatiossa. Mielekäs ja merkityksellinen työ tukee elämän kokonaisuutta.
Työhyvinvoinnin edistäminen on yhteistyötä. Hyvinvointi, työkyky ja jaksaminen tulee varmistaa, koko työuran ajan. Työhyvinvointi-messuilla vastataan yhdessä kysymykseen siitä, millainen on tulevaisuuden (työ)elämä.
Kuka messuilla käy
Haluatko tietää, kuka meidän messuilla vierailee? Tapahtumien kävijäprofiili on julkaistu. Kiinnostaako sinua:
- mikä on kävijän toimenkuva,
- syy messuvierailuun tai
- mikä aihe messuilla kiinnostaa?
Lue lisää tapahtuman kävijäprofiilista ja bongaa tulevat asiakkaasi jo nyt!
”Tapahtuma on loistava paikka esitellä uusia tapoja lähestyä hyvinvoinnin parantamista niin yksilö- kuin yritystasolla. Tavoitamme messuilta myös sellaisia asiakasryhmiä, joita emme muissa yhteyksissä tapaa. Messut ovat aina hyvä paikka paitsi esitellä palveluita myös testata uusia konsepteja. Messumarkkinointi onnistuu, kun osasto ja osaston toiminta on suunniteltu ja toteutettu tavoitteellisesti.”
− Terhi Immonen, toimitusjohtaja, Syke Tribe–
Tehdään yhdessä: työelämän superviikko!
Samaan aikaan Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa järjestetään suositut
-messutapahtumat. Erityisesti EuroSafetyn ja Työhyvinvointi-messujen saumattomasti huolella yhteen hitsattu kokonaisuus tuo yhteen tuhansia työturvallisuudesta sekä -hyvinvoinnista kiinnostuneita.
4 hyötyä, mitä sinä saat messuilta
1. Lanseeraat ja testaat uutuuksia
Tapahtumassa voit edistää myyntiä sekä tehdä tutuksi uutuuksia, tuotevalikoimaa ja yritystä. Lisäksi voit testata tuotteiden kilpailukykyä, saada ideoita tuotekehitykseen ja arvioida kysyntää.
2. Hoidat asiakassuhteita
Henkilökohtaiset keskustelut ovat loistava tilaisuus hoitaa nykyisiä asiakassuhteita ja kartoittaa uusia yhteistyökumppaneita. Tapahtumaan osallistumisen jälkipyykkinä on usein pitkä lista liidejä ja tarjouspyyntöjä.
3. Vahvistat imagoa
Mielikuvat ovat voimakkaita ostopäätöksen ohjaajia. Tässä tapahtumassa imagoon voi vaikuttaa monella tavalla, kuten rakentamalla upean osaston tai tuomalla omaa asiantuntijuuttanne esille tapahtuman ohjelmassa. Useimmiten sirkustemppuja ei edes tarvita, vaan tuotteiden ja palveluiden ystävällinen, asiantunteva ja avulias esittely face to face on tarpeeksi nostamaan yrityksenne esiin kilpailijoiden joukosta.
4. Vaikutat hankintaprosessissa
Päätökset hankinnoista hajaantuvat yhä enemmän organisaatioissa eri ihmisille. Alasta kiinnostuneet yhteen kokoavan tapahtuman yksi suurimmista vahvuuksista on mahdollisuus tavata ja vaikuttaa ostopäättäjien lisäksi myös niihin, jotka osaltaan vaikuttavat ostopäätöksiin. Näitä henkilöitä ei usein myyntikäynneillä tavoiteta.