Työhyvinvointi-messut

Miksi osallistua?

Työ hyvinvoinnin eteen kannattaa

Työkyvyn ja työhyvinvoinnin ammattimessuilla keskitytään työpaikan hyvinvoinnin merkitykseen niin yksilön kuin yrityksen kilpailukyvyn, maineen ja kannattavuuden näkökulmista.

KÄVIJÄTYYTYVÄISYYS 92%

 

 

Työhyvinvoinnnista huolehtiminen on nykyaikaa

Työhyvinvoinnista huolehtimisesta on tullut vakio jokaisessa yrityksessä. Henkilöstön jaksamisesta on huolehdittava. Yritykset ja yrittäjät koosta riippumatta tarvitsevat uusia palveluita sekä välineitä, joilla varmistaa henkilöstön hyvinvointi. 

Haluamme tarjota paikan, missä omat työhyvinvointia edistävät tuotteet ja palvelut voivat tuoda esille. Paikan, missä tavata potentiaalisia asiakkaita.

Hinnasto Pohjakartta


 

Kuka messuilla käy

Haluatko tietää, kuka meidän messuilla vierailee? Tapahtumien kävijäprofiili on julkaistu. Kiinnostaako sinua:

  • mikä on kävijän toimenkuva,
  • syy messuvierailuun tai
  • mikä aihe messuilla kiinnostaa?

Lue lisää tapahtuman kävijäprofiilista ja bongaa tulevat asiakkaasi jo nyt!

Kävijäprofiilii


”Tapahtuma on loistava paikka esitellä uusia tapoja lähestyä hyvinvoinnin parantamista niin yksilö- kuin yritystasolla. Tavoitamme messuilta myös sellaisia asiakasryhmiä, joita emme muissa yhteyksissä tapaa. Messut ovat aina hyvä paikka paitsi esitellä palveluita myös testata uusia konsepteja. Messumarkkinointi onnistuu, kun osasto ja osaston toiminta on suunniteltu ja toteutettu tavoitteellisesti.”

− Terhi Immonen, toimitusjohtaja, Syke Tribe


Tehdään yhdessä: joukossa on voimaa

Samaan aikaan Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa järjestetään suositut

-messutapahtumat. Erityisesti EuroSafety-messujen ja Työhyvinvointi-messujen saumattomasti huolella yhteen hitsattu kokonaisuus tuo yhteen tuhansia työturvallisuudesta sekä -hyvinvoinnista kiinnostuneita.

Tapahtumien pohjakartta


4 hyötyä, mitä sinä saat messuilta

1. Lanseeraat ja testaat uutuuksia

Tapahtumassa voit edistää myyntiä sekä tehdä tutuksi uutuuksia, tuotevalikoimaa ja yritystä. Lisäksi voit testata tuotteiden kilpailukykyä, saada ideoita tuotekehitykseen ja arvioida kysyntää.

2. Hoidat asiakassuhteita

Henkilökohtaiset keskustelut ovat loistava tilaisuus hoitaa nykyisiä asiakassuhteita ja kartoittaa uusia yhteistyökumppaneita. Tapahtumaan osallistumisen jälkipyykkinä on usein pitkä lista liidejä ja tarjouspyyntöjä.

3. Vahvistat imagoa

Mielikuvat ovat voimakkaita ostopäätöksen ohjaajia. Tässä tapahtumassa imagoon voi vaikuttaa monella tavalla, kuten rakentamalla upean osaston tai tuomalla omaa asiantuntijuuttanne esille tapahtuman ohjelmassa. Useimmiten sirkustemppuja ei edes tarvita, vaan tuotteiden ja palveluiden ystävällinen, asiantunteva ja avulias esittely face to face on tarpeeksi nostamaan yrityksenne esiin kilpailijoiden joukosta.

4. Vaikutat hankintaprosessissa

Päätökset hankinnoista hajaantuvat yhä enemmän organisaatioissa eri ihmisille. Alasta kiinnostuneet yhteen kokoavan tapahtuman yksi suurimmista vahvuuksista on mahdollisuus tavata ja vaikuttaa ostopäättäjien lisäksi myös niihin, jotka osaltaan vaikuttavat ostopäätöksiin. Näitä henkilöitä ei usein myyntikäynneillä tavoiteta.

Tervetuloa mukaan!

Hinnasto Varaa osasto